#1 Skrevet Februar 18, 2012 (endret) Har 4 stk BBS Challenge som jeg skal selge, sitti på en audi a4 B5 2000 modell. Et 35 Dekka er greie. Litt riper etter bruk. Felgene er møkkete da de stod på en bil jeg kjøpte før jeg dro opp til leiren igjen etter juleferien. Har ikke rukket å vaske dem. Pris: 5500,- Petter Øistad Nes på romeriket TLF 92424015 Felgene ligger på østlandet og jeg bor i indre troms, så levering/henting ordnes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2012 Bilde gjerne.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2012 har du enda felgene? å hvor på østlandet ligger felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2012 Da har jeg fått lagt ut de siste bildene av tilstanden på dekkene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2012 Hvor på østlandet ligger felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2012 (endret) Hvor på østlandet ligger felgene? nes på romerike, like ved skarnes Lagt til etter 27 minutter: solgt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...