Kjører komputer har sluttet å fungere

Anbefalte innlegg

Har ett problem med min kjøre komputer den har sluttet og fungere. Dette skjedde etter at jeg byttet alle pærene.

Har dobbelt sjekket at alle kontaker er koblet i å det er de. Har noen noe forslag til hva det kan være?

S4 C4

Mvh Glenn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett lite skudd i blinde, men sjekket sikringene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det virker som om den ikke får signaler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det som ikke fungerer, alt eller visse funskjoner?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Display og og display der snitt forbruk sitter. hadde også tidligere problemer med speedometeret også men detvser ut til å være i orden nå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så displayet er helt dødt? Det første jeg ville ha gjort er å pelle ut instrumentet igjen, og se over alle "kontaktene" på printplaten. Ganske følsomme greier, og ikke mye som skal til før man ender opp med noe som ikke er som det skal være.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker på min gamle B5 at jeg var skrå sikker på at kjørekomputeren hadde takket for seg. Ble bare svart.

Da var det så enkelt at den var bare slått "av". Tror jeg bare holdt inne knappen (den du skifter funksjoner med) så kom alt på plass :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt er koblet i.. det kommer spenning til displayene så det er signaler som mangler. Speedometert funket ikke en stund men nå er det i orden etter at hadde det ut å inn.. turteller ,olje trykk, temp å alle andre funksjoner utenom klokke å display fungere helt fint..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.