#1 Skrevet Februar 18, 2012 Har ett problem med min kjøre komputer den har sluttet og fungere. Dette skjedde etter at jeg byttet alle pærene. Har dobbelt sjekket at alle kontaker er koblet i å det er de. Har noen noe forslag til hva det kan være? S4 C4 Mvh Glenn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2012 Ett lite skudd i blinde, men sjekket sikringene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2012 Er sjekket... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2012 Det virker som om den ikke får signaler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2012 Hva er det som ikke fungerer, alt eller visse funskjoner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 18, 2012 Display og og display der snitt forbruk sitter. hadde også tidligere problemer med speedometeret også men detvser ut til å være i orden nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 18, 2012 Så displayet er helt dødt? Det første jeg ville ha gjort er å pelle ut instrumentet igjen, og se over alle "kontaktene" på printplaten. Ganske følsomme greier, og ikke mye som skal til før man ender opp med noe som ikke er som det skal være. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 18, 2012 Husker på min gamle B5 at jeg var skrå sikker på at kjørekomputeren hadde takket for seg. Ble bare svart. Da var det så enkelt at den var bare slått "av". Tror jeg bare holdt inne knappen (den du skifter funksjoner med) så kom alt på plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 18, 2012 Alt er koblet i.. det kommer spenning til displayene så det er signaler som mangler. Speedometert funket ikke en stund men nå er det i orden etter at hadde det ut å inn.. turteller ,olje trykk, temp å alle andre funksjoner utenom klokke å display fungere helt fint.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...