#1 Skrevet Februar 18, 2012 (endret) Vurderer å kjøpe en 2006 Touran, men jeg trenger hengerfeste en gang imellom og vil ha avtagbart hengerfeste. Har ettermontert dette på 2 biler tidligere uten problem, men lurer på om det er noen utfordringer i så måte på en 2006 Touran? Har den Can-bus eller er det plug-and-play med hensyn til ledningsnett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2012 Alt etter type kabelsett du setter på. men du må helt frem i sikringsboks med noen kabler og det må kodes opp med egnet diagnose utstyr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2012 Har fått en ca pris på Kr. 20 000,- for et Westfalia hengerfeste ferdig montert Det er i klasse med landevegsrøverig på høylys dag. Er det virkelig så dyrt å få ettermontert hengerfeste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2012 Ja, det er nok så dyrt. Moren min vurderer å kjøpe ny Skoda Yeti, og selv om hun bruker tilhengerfestet ca en gang hvert skuddår, er det anbefalt å bruke kr 5600 nå istedet for kr 20 000 (eller hva det vil koste) den dagen hun står der og angrer... Husk at bilen din omtrent må demonteres for å montere tilhengerfestet, det må trekkes kabler hele veien frem til sikringsboksen og det må kodes inn med egnet utstyr, og alt må settes på plass igjen - i tillegg til prisen av selve tilhengerfestet. Westfalia er jo ikke noe femøres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2012 Mener jeg fikk kompl monteringspriser fra møller/albjerk på Touran vare 06 13-14.000 Endte med å kjøpe en med avtagbart orginalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2012 2006'en glapp "i siste sving", så jeg får kanskje sette hengerfeste på "må ha"-lista når jakten etter ny(ere) bil fortsetter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...