Ettermontere avtagbart hengerfeste 2006 Touran?

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe en 2006 Touran, men jeg trenger hengerfeste en gang imellom og vil ha avtagbart hengerfeste.

Har ettermontert dette på 2 biler tidligere uten problem, men lurer på om det er noen utfordringer i så måte på en 2006 Touran? Har den Can-bus eller er det plug-and-play med hensyn til ledningsnett?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt etter type kabelsett du setter på. men du må helt frem i sikringsboks med noen kabler og det må kodes opp med egnet diagnose utstyr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått en ca pris på Kr. 20 000,- for et Westfalia hengerfeste ferdig montert : eek :

Det er i klasse med landevegsrøverig på høylys dag.

Er det virkelig så dyrt å få ettermontert hengerfeste?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er nok så dyrt. Moren min vurderer å kjøpe ny Skoda Yeti, og selv om hun bruker tilhengerfestet ca en gang hvert skuddår, er det anbefalt å bruke kr 5600 nå istedet for kr 20 000 (eller hva det vil koste) den dagen hun står der og angrer...

Husk at bilen din omtrent må demonteres for å montere tilhengerfestet, det må trekkes kabler hele veien frem til sikringsboksen og det må kodes inn med egnet utstyr, og alt må settes på plass igjen - i tillegg til prisen av selve tilhengerfestet. Westfalia er jo ikke noe femøres :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener jeg fikk kompl monteringspriser fra møller/albjerk på Touran vare 06

13-14.000

Endte med å kjøpe en med avtagbart orginalt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2006'en glapp "i siste sving", så jeg får kanskje sette hengerfeste på "må ha"-lista når jakten etter ny(ere) bil fortsetter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.