#1 Skrevet Februar 18, 2012 (endret) ønsker å kjøpe k04-015, er også interessert i k03 :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2012 Jeg har en K04 fra Audi S3 (motorkode APY) til salgs, men jeg er usikker på om det er -015 den heter. Vet du det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2012 Den du har passer ikke på rettstilt motor. Bare tverrstilt:) Jeg har en K04 fra Audi S3 (motorkode APY) til salgs, men jeg er usikker på om det er -015 den heter. Vet du det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2012 Han skrev ikke hvilken bil han skulle bruke den på... Ser han har A4, men mange har jo mer enn en bil her inne;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2012 (endret) Dama skal selge k-04en som ho hadde i a4en(aeb). Om det er en 015 vet jeg ikke men ta kontakt om du er interessert så finner vi ut av det. Den er i god stand EDIT : Var en 015, ingen slakk og kun kjørt få mil byttet kun for å få bil orginal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 19, 2012 Han skrev ikke hvilken bil han skulle bruke den på... Ser han har A4, men mange har jo mer enn en bil her inne;) iogmed han skrev k04-015 som er til rettstilt, så antar jeg det var til a4en. Men klart sjangsen for at man har flere biler er der;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 19, 2012 Når jeg skriver at jeg ikke vet om min heter 015 så er det kanskje rimelig å anta at jeg heller ikke vet at 015 er til rettstilt;) Nok OT, men er jo "gratis bump" for trådstarter:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...