#1 Skrevet Februar 18, 2012 Ønsker å kjøpe komplett interiør til Audi Urquattro/GT Coupe. Dvs dørsider og seter. Er også interessert i deler av interiør. Bilen delene skal til er en 1982mod Betaler bra for riktige deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2012 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=225169 : vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2012 Har stort sett komplett til 82 mod ur stående ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2012 Tomas hvordan vil det være med evt frakt til Østfold? Roy, hvordan interiør er det i bilen? ca pris? Stand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2012 Dette er det brunstripete, fører stolen har slitehull men ellers ser det ganske bra ut med tanke på alderen ! Eneste som ikke er der er selve dasjbordet! Pris ja si det! er på jakt etter bøttestoler/ bur istedet ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 1, 2012 Tilbake til toppen! Fortsatt på jakt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 1, 2012 Har et brun/grått interiør til coupe gt. Førerstolen er litt sleten,ellers strøkent. Bilen er en 87 modell så dette mønsteret fantes ikke i 82. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 1, 2012 Skulle ikke du ha stolene mine? Vet jeg er litt treig med dem. Men jeg sliter litt med å få delt de. Jeg må dele 2 seter for å få et sete som er bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 7, 2012 Joda Thomas, skal ha dine også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 7, 2012 Jeg har et førersete delt og klart om du vil ha det nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 8, 2012 Send begge samtidig du Trenger fortsatt "dørsider"! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 10, 2012 (endret) Ja ok. Har snart fått delt begge stola nå. Slenger med noen bilder som viser hvordan de er. Førerstol: Passasjerstol: Lagt til etter 2 dager 3 timer: Det går an å svare PM: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...