#1 Skrevet Februar 18, 2012 Må være fra PF eller PB. Eller en 268-276 kam. Om noen har en liggende.... Eksosmanifold og downpipe til G60 Syncro/Rallye Golf er også av intresse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2012 Jeg har kam fra PG motor om det kan brukes. Manifoil og DP fra g60 har jeg nok og liggende etter hvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2012 Er litt usikker om jeg kan bruke pg kammen. Har du manifold og dp fra syncro g60 ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2012 107hk kam.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 2, 2012 du kan sette inn kammen fra G60, den passer fysisk meeeen, den er beregena på overlading, og egner seg ikke nevneverdig på en NA motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 2, 2012 ...derfor jeg ønsker meg en gti kam,eller en grei 268-276 kam:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...