#1 Skrevet Februar 18, 2012 Hei! Har fått problemer med at Golf'en vår (05 modell) varsler om "fasten seat belt" selv om beltet er på. Det er ikke hele tiden, så jeg mistenker kanskje dårlig kontakt noe sted. Det kommer og går hele tiden mens man kjører. Noen med tips til hvordan jeg skal feilsøke dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2012 Bytt beltelås så er nokk problemet løst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2012 Er sikkert greit å sjekke om det er det som er problemet før jeg bytter? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2012 Det fikset problemet på 08 golfen min. Men sikkert greit å feilsøke hvis du har mulighet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 19, 2012 Noen som kan si hva som må gjøres for å skifte den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 19, 2012 Er det denne jeg trenger? 1K3 857 756 AF press button buckle with warning contact 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 27, 2012 tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 27, 2012 Vag com og programmere bort hele greia.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...