Anbefalte innlegg

Går det an og få tak i nytt vw emblem til bakluke åpneren på golf 5 07'?

Har tatt av det gamle, så vet det er seperate deler.

Møller sa at jeg måtte ha hele åpneren ny, og det friste ikke og handle hele greiene nytt bare for vw emblemet.??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det an og få tak i nytt vw emblem til bakluke åpneren på golf 5 07'?

Har tatt av det gamle, så vet det er seperate deler.

Møller sa at jeg måtte ha hele åpneren ny, og det friste ikke og handle hele greiene nytt bare for vw emblemet.??

 

Jeg gjorde det samme, og fikk samme beskjed. Endte opp med å bestille ny komplett åpner på ebay.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer cc emblemet på golfen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter litt leting i systemet til møller, med dele nummer fra gammelt emblem, så fikk jeg bestillet nytt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artikelmerkmale

Zustand: Gebraucht: Artikel wurde bereits benutzt. Ein Artikel mit Abnutzungsspuren, aber in gutem Zustand und vollkommen funktionsfähig. Bei dem Artikel handelt es sich unter Umständen um ein Vorführmodell oder um einen Rücknahmeartikel. Weitere Einzelheiten, z. B. genaue Beschreibung etwaiger Fehler oder Mängel im Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen aufrufen– wird in einem neuen Fenster oder auf einer neuen Registerkarte/einem neuen Tab geöffnet... Mehr zum Thema Zustand Baugruppe: Karosserie

Modellreihe: Passat 3C CC Eos Golf Teilesegment: Serie & Original

Teilebereich Karosserie: Heckklappe Fahrzeugmarke: VW

 

Ser sånn ut ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, hva kom det på da? mener de skulle ha 1600kr for alt når jeg hørte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var snakk om ett par hundringser, skal si prisen når jeg får hentet det imorgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott,ligg gjerne ut delenr her også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jes skal få gjort det, bare sjekke at det som jeg får passer først :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selvfølgelig fått feil emblem med annet delenummer, så får gjør ett forsøk til med og få rett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjedde med emblemet, fikk du tak i ett som passet? Har det samme problemet selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter mye om og men på møller, så ga vi opp håpet om nytt emblem. Så må nok handle hele sulamiten. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overlever den utgiften. Men er veldig dårlig av vw at dem ikke klarer å levere bare emblem når det er vanlig at de blir fort stygge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.