#1 Skrevet Februar 18, 2012 (endret) Hei! Jeg oppdaget at bakgrunnsbelysningen i funksjonstastene på min Audi A6 er borte.. Hvordan får jeg utbedret denne feilen? Lys for å indikere hva som er valgt fungerer utmerket, men det er bakgrunnsbelysningen for å vise knappenes funksjon som ikke er der.. Se bilde for illustrasjon Takker for all hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2012 Sånn skal det ikke være nei. Så lenge knappene virker, ser sånn ut, så er det vel muligens brudd i noen kabler?? Du kan 'vippe' opp hele panelet og undersøke om alt er i orden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2012 Takk for tips Sondre.. Gikk ut for å vippe opp og ta en kikk og da fungerte lysene igjen da jeg startet bilen.. Så her var det ett eller annet muffens som skjedde tidligere. Får håpe at feilen ikke gjentar seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...