#1 Skrevet Februar 18, 2012 kom over ett bilde av en STRØKEN 90 her... tenk å hatt denna i garasjen a... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2012 Strøken er den sikkert men.. Smak hos eier er det verre med, hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2012 fyfaen.. skriker.. kunne like gjerne hatt en opphoret plastikk stylet passat av årgang 1998. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2012 skjønner ikke hva slike folk tenker med jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2012 Tatt vekk sideskjørtene, fått på S2 frontlykter å frontfanger å hjubuer så har det vær en god del bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 18, 2012 Bare en ting som stemmer på den bilen etter min smak. Rs 2 speil eller så traff den ikke helt hos meg. Btw så er det ingenting som heter 90 coupe kunne ikke la vær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 3, 2012 syns den ligner på en passat med audi b6 lykter forran jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...