#1 Skrevet Februar 18, 2012 Sitter her å er nærvøs for at det ikke blir vårmønstring hos dere i år? Blir det no treff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2012 dette har jeg lurte leeenge på å, har faktisk hørt med flere i klubben og alle synes det er litt rart å ikke ha hørt noe enda.. Håper det virkelig blir noe av, er jo årets høydare dette treffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2012 Sitter her å er nærvøs for at det ikke blir vårmønstring hos dere i år? Blir det no treff? Lurer på det samme jeg og? Må jo bli treff igjen, det har jo vært svært vellykket disse Hadeland-treffene! Har til tilgode å være der selv, men satser på fri denne gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2012 jeg kan si det at det blir treff fra hadeland i år også. regner med at lokallaget kommer med mer info selv gleder meg stort til dette treffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2012 fant igjen denne linken i en annen tråd her, så dato´n er vist allerede blitt satt 1. mai 2011 til nytt vårmønstringstreff den 28/4-12 (om denne tråden fortsatt er aktiv da.. ) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=212685&highlight=v%E5rm%F8nstring+hadeland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 24, 2012 en mnd igjen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...