#1 Skrevet Februar 19, 2012 En kompis søker hjelp: E på utkikk etter nokken som kan ha bygd om en vw T4 transporter registrert etter 1999 til personbil. Biltilsynet krever dokumentasjon/tuv test på innfesting av seter og seler på biler registrert etter 99, men dette har ikke vw (møller) laget noe på. Så med andre ord, sier biltilsynet at jeg ikke kan bygge om min 2001 (reg 23.12.2000) vw t4 fra varebil til personbil. Men har hørt at flere i østlandsområdet har fått til dette, selv med VW T5 seter. Det er det jeg har tenkt til også, T5 multivan seter var planen. Noen som kan hjelpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2012 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2012 er vel best å ta ferga til vestnes og høre om noen der kan hjelpe deg , straumen eller hvem det er som driver å bygge om handikap biler og sånt .. Bror min holder på å ska ha inn flere seter i en 5 seter caravelle , usikker på årstall men rundt 99mod . Han har kjøpt seg baksete rad men har ikkje heilt funnet ut hvordan han ska gjør det , men trur han har noe på gang med noen i ålesund som driver å byge om biler til handikapp lr no . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...