#1 Skrevet April 12, 2005 Da er det treff i kveld igjen folkens! Alle som kan håper jeg stiller ved Arenum parkeringen i kveld klokka 1900 med nyvasket bil. Jeg stiller for annledningen i nybygd TT så detta blir bra!!: vinke : Vi snakkes i kveld folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2005 Kommer med IKKE-vasket bil og fremdeles med vinterhjul :D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2005 Hehehe det er greit Bård. Bare du stiller er jeg fornøyd, vi ses i kveld Kommer med IKKE-vasket bil og fremdeles med vinterhjul :D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2005 Jaja, det har jo IKKE klaffet for meg de tre siste ganger og ser ikke ut til at det gjør det i dag heller Hår båten på slipp og MÅ få den ferdig i dag slik at andre som venter kan få sin båt opp.. Skulle vært ferdig på søndag, men slik været er har det vært umulig ja.. Har du vært i tyskers nå asså Thomas?? Ble det fett eller.. Husk bilder i dag hvis jeg ikke kommer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2005 Ja bilder skal vi få tatt ikveld sånn at alle kan se hvor pene i vi i Bergen er! Ja bilen er nybygd nå men det er mange deler som ventes inn iløpet av mai. Dette kommer sånn at jeg kan iallefall ha bilen nesten helt ferdig til Våler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 12, 2005 Var ute på en "snikpremiere" av bilen i går. Og kan bare bekrefte at bilen er SINNSYKT RÅ !!!! Vanvittig bra Thomas!! Gled dere Stiller i kveld jeg oxo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 12, 2005 TT kommer desverre ikke idag, men jeg stiller med "godt" humør... Grunnen kan jeg fortelle i kveld anngående TT`n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 12, 2005 Her kommer noen bilder : http://www.b.bernes.cc/album/thumbnails.php?album=46 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 12, 2005 Det var kjekt at det stillte så mange i dag. Været viste seg fra sin bedre side...(beste vi har hatt i dag hvertfall) hadde en snik titt på bilen til thomas...den var pheet! Grattis thomas... PS hvor er høyre bakhjulet ditt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 12, 2005 Her kommer noen bilder : http://b.bernes.cc/album/thumbnails.php?album=46 Eeh... Får ikke frem noen bilder. Hva mangler jeg?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 12, 2005 Eeh... Får ikke frem noen bilder. Hva mangler jeg?? Har testet den hos flere nå, det skal virke 100% Er denne bedre for deg ? http://b.bernes.cc/album/displayimage.php?album=46&pos=0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 12, 2005 Her er ifal videoen : Video Laget av 300Db 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 12, 2005 Her er ifal videoen : Video Laget av 300Db hehe må si du kjørte rundt som spaningspoliti :D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 12, 2005 hehe må si du kjørte rundt som spaningspoliti :D:D Hehe Kriminal Polizei, følte du deg overvåket ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 12, 2005 Og hvor blei det bilen min??? Hehe... Jo eg såg den så vidt... Noen mer spennende enn andre ser eg! Hmm... GT Rotta smyger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 12, 2005 De som ikke ble tatt bilde av/filmet stod slik til at vi ikke kunne skyte det inne fra den varme gode bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 12, 2005 Skjønner det! Ta med varm jakke og noen sko neste gang politzai kommisar... Hehehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 12, 2005 Bra treff i dag. Bra det er så mange som stiller. Fine bilder og en meget bra film.... Må gjøre det oftere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 12, 2005 Hehe Kriminal Polizei, følte du deg overvåket ? Ikka av den tyske overvåkningspolitiet hehe lasta ned filmen, glemte å se den, så den nå svingte litt for fort forbi min bil, for stygg??? :D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 12, 2005 Får ikkje sett video eg. Går den ikkje på Windows media? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 12, 2005 Får ikkje sett video eg. Går den ikkje på Windows media? Du trenger nok bare en Xvid Codec, last ned fra linken under. http://download.divxmovies.com/XviD-1.0.3-20122004.exe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 12, 2005 Ikka av den tyske overvåkningspolitiet hehe lasta ned filmen, glemte å se den, så den nå svingte litt for fort forbi min bil, for stygg??? :D:D Everyone want's to be a movie star 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 12, 2005 Den funket! Takk!!! Dro litt tidlig eg ja... Eh... Tøff video ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 12, 2005 urk åssen greide jeg misse dette da Erre mulig og sende ut en mail dagen før ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 13, 2005 HAHAHA jeg hadde jo høyrebakhjul jeg da?? men det lå i kjellern og slappet av litt. uff uff det var noen drit detta med di dekka men men holder på med bestilling av nye dekk nå. Supert at du likte TT "ikke vw phaten men Audi FEITEN" hihi bare å få på det dekket nå så er vi snart i mål. TAKKER TIL ALLE SOM STILTE!! Veldig bra folkens. Det var kjekt at det stillte så mange i dag. Været viste seg fra sin bedre side...(beste vi har hatt i dag hvertfall) hadde en snik titt på bilen til thomas...den var pheet! Grattis thomas... PS hvor er høyre bakhjulet ditt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...