Anbefalte innlegg

Jeg kom i snakk med en i går som mente at man kunne få 16" på en RS2 med big reds, hvis man brukte stålfelger. Noen som har prøvd dette med suksess?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kom i snakk med en i går som mente at man kunne få 16" på en RS2 med big reds, hvis man brukte stålfelger. Noen som har prøvd dette med suksess?

Jeg veit om ett par stk.som har 323mm skive og "big-reds" under 16" felg,da med 5x112 boltsirkel..;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine BRAID 5.5x16 smetter over bidreds på min S2.

Jan Brede

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt 16" stål på rs2 bigreds. Disse har jeg liggende.

De kan du få kjøpt av meg rimelig med spacer. (6x16 ET "ganske mye" 5x130 og 1,5" spacer foran. Skrudd type.).

Har også prøvd D90 16" felger. Det gikk fint med 21mm spacer foran.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker Avus 16" med 5mm spacser på mine big reds

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For mye bygger big reds i fra skiva, og til ytterste kant på calipteren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt 16" stål på rs2 bigreds. Disse har jeg liggende.

De kan du få kjøpt av meg rimelig med spacer. (6x16 ET "ganske mye" 5x130 og 1,5" spacer foran. Skrudd type.).

Har også prøvd D90 16" felger. Det gikk fint med 21mm spacer foran.

Det høres bra ut! Reiser ut på jobb på tirsdag, men jeg kan ta kontakt når jeg kommer hjem igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg og har funnet 16 " felger som går over big reds med 323mm. finn felger med eiker som sitter langt ute, måtte i tilleg space litt, men det er jo ikke noe problem :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.