#1 Skrevet Februar 19, 2012 (endret) Vurderer å kjøpe ett slikt sett med oppbevaringsrom under setene. Er orginaldel og skal visstnok passe golf og jetta mkv. Delenr. 1K0882605 og 1K0882606 Noen som kan bekrefte dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2012 Setene i Jetta, Golf og Golf stv 5.generasjon skal være helt identiske! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2012 Jeg har disse i min jetta, og må si de er som så. Ikke så god plass, så har du planlagt å ha noe større enn CD-covere oppi, så blir det dessverre fort vanskelig. Men til diverse papirsaker, penner, nips og to tre cder funker de utmerket! Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2012 Litt pinlig kanskje... men fant plutselig ut at jeg faktisk har slike i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...