#1 Skrevet Februar 19, 2012 Hei Drive å ser på senkefjører til min urs4, har lagt merke til at det finnes både raude og svarte fjører frå H&R, er det noko forksjell her? Begge eg fant var 40mm senk. Har det noko med kor stive dei er? Mvh AFB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2012 Vill gjettning; vil anta at noen passer til sugemotor (2.3, 2.8?) mens andre går til turbomotor (2.2). Vekta er ofte forskjellig på forakasel avhengig av motor. H&R-fjærer til S2 Coupè har feks blå fjærer, 90 / Coupè Quattro har røde eller gule, mens de til B4 80 sedan og avant er signalgule.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2012 Mine 40mm fjærer frå H&R er lilla, urS4 dette og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2012 Fargen definerer mer model, det kan være røde fjærer for S4 og sorte for S6 for eksempel, det viktigste er at man finner akkurat de rette fjærene til aktuell model, dersom man har funnet bade røde og sorte til en og samme bilmodell må dette dobbeltsjekkes for eks mot skiltnr eller at vi får bildetaljene, det skal ikke være flere alternative til samme model. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2012 Mine 40mm fjærer frå H&R er lilla, urS4 dette og. Lilla har eg ikkje komt over endå faktisk. hmm Fargen definerer mer model, det kan være røde fjærer for S4 og sorte for S6 for eksempel, det viktigste er at man finner akkurat de rette fjærene til aktuell model, dersom man har funnet bade røde og sorte til en og samme bilmodell må dette dobbeltsjekkes for eks mot skiltnr eller at vi får bildetaljene, det skal ikke være flere alternative til samme model. Da skal eg sjekk veldig nøye, ser det er nokon som annonserer at dei senker 40mm men passer både 100, s4, s6 og s6 plus! Dette kan jo ikkje stemme, for desse bilane har jo forskjellig høgde orginalt. Iallefall forskjellige fjerer med tanke på laste evne. Eg skal sjekke vognkortet mitt i morgo, sjå kva akselvekt bilen er skreve opp med, og kjøpe fjører der etter tenker eg. Enige? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2012 Du kan sende meg bil nr på PM så skal jeg sjekke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...