#1 Skrevet Februar 19, 2012 som topic alt av interesse. ønsker også den plastikkbiten som fører luft fra grillen og bort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2012 har. send pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2012 ! Ønsker til b5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2012 Opp igjen! Trebger også airduct'ene fra grillen til luftfilterboksen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2012 Kan også byttes i et BSR optiflow-kit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 20, 2012 jeg har en liggende hjemme i trysil om du kan vente til etter påske? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 20, 2012 jeg har en liggende hjemme i trysil om du kan vente til etter påske? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 20, 2012 Helt iorden det! Tar det gjerne Hva har du av deler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 20, 2012 Helt iorden det! Tar det gjerne Hva har du av deler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 20, 2012 hmm det er jeg litt usikker på men skal ha det iallefall, fikk bare med en pose med deler når jeg henta bilen og der ligger det iallefall en luftfilterboks og greier. kan sende deg en mms når jeg er hjemme i trysil igjen neste helg!=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 20, 2012 hmm det er jeg litt usikker på men skal ha det iallefall, fikk bare med en pose med deler når jeg henta bilen og der ligger det iallefall en luftfilterboks og greier. kan sende deg en mms når jeg er hjemme i trysil igjen neste helg!=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...