A4 B8 høyre bakdør åpner ikke mer

Anbefalte innlegg

Heisann,

I dag opplevde jeg noe rart med bilen min. Plutselig ville ikke bakdøra opp, mer (høyre bakdør vel og merke). Jeg vasket bilen på fredag, men åpnet døra for å tørke innside osv, så den fungerte helt fint da. Lørdag morning: Fungerte da også, tok inn noen Cola Zero på denne siden, så det husker jeg :-)

Virker nesten som om pumpa for denne døra har tatt kvelden evnt. noe elektronikk? Eller er det èn pumpe for alle dørene, kanskje?

Jeg skal ned på Hamax Auto på tirsdag tenker jeg, men kunne tenke meg å høre deres tanker først :-)

Bilen er en:

Audi A4 B8 2009 - Norsk versjon.

Her er en liten video som viser meg som prøver å åpne døra:

Hilsen,

Vegard Aasen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går håndtaket veldig lett? I forhold til de andre dørene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går håndtaket veldig lett? I forhold til de andre dørene?

Ja, det er helt riktig:-) det glir veldig lett i forhold til de andre, virker ikke som om.det er mye motstand, akkurat.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok samme som jeg har på passaten... Vanlig vag problem...

Er ei plate inni døra som enten knekker eller vaieren hopper av på.

Bør være garanti på din..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt samme problemet på mine dører foran, da var det vaierene som hadde krympet.. Fikk nye vaiere montert (garanti sak) og har ikke hatt problemer siden...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vaier hoppa av, satt den fast igjen på Hamax, samt surte den opp. Det skjer mest om vinteren visstnok. De skifter den til en bedre dersom det skjer igjen - har jo noen år igjen på garanti, så:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.