Startproblemer etter utlading av batteri. startsperre/dynamo a4 96 1.8T

Anbefalte innlegg

Hei!

Problemet er at startsperren slår inn/ og eller dynamoen skaper startproblemer..?

Får altså to feilmeldinger ved start. Bilen går i 1-2 sekunder, og tenner akkurat før den stopper.

Dette har aldri vært noe problem før, så jeg må vell kanksje få diagnose på den...

Det er heller ikke loddingene på startsperren som er problemet, eller dårlig kontakt på instrumentpanelet.

Men jeg får dog ikke feilmeldingen med en nøkkel på. bare dynamo og "elektronisk startsperre": bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koden som har ramla ut på nøkkelen din? Hadde samme på 99 a6en.. Der var loddingene fiksa..fant ikke reservenøkkelen... Måtte taue bilen til møller så omkoda de nøkkelen..prøv reservenøkkelen din

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samma problemet med min A4... Var dårlig batteri i nøkkel, så startsperra slo inn. Vri om nøkkelen til startsperre lampa slutter og lyse, kan dog ta litt tid, men sånn måtte hvertfall jeg gjøre det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.