#1 Skrevet Februar 20, 2012 5'er lyden er rå men synes nå V6'er lyden i sierra'ne er rå også jeg da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2012 Så artig. Så bare knappe to min. nå. Må spare resten til fredagskosen med en deilig pils: smil :. Gøyalt å se en Gruppe A 80q i bruk også (som på den tida var på grensa til helt ny;)). Mon tro om det er den vi kjenner som bilen til Ole til dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2012 Ja kansje. Ole vet vel kansje hvem som har kjørt bilen sin tidligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2012 Herlig Husker godt rally på slutten av 80 tallet , jeg og onkel`n min satt å så på å heia på de forskjellige bilene Jeg holdt med mazda 323 ( smitta vel over fra muttern som hadde blå 323 ) og onkel`n min holdt med Audi ( kjørte Audi 100 selv ) Gode tider 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...