Ønsker du være Kandidat for Trondheim Lokallagsstyret?

Anbefalte innlegg

Hei alle trøndere og tilflyttere :)

 

Det er tid for valg av nye eller eksisterende styremedlemmer og denne tråden er her for å oppmuntre til å stille til valg eller for å anbefale noen å stille til valg.

 

Alt kan gjøres her i tråden eller på PM til meg.

Spørsmål rundt det å sitte i styret er også velkomne.

 

Følgene styreverv er oppe til valg:

 

Styreleder

Styremedlem

Styremedlem

Styremedlem/Kasserer

 

Jeg med flere føler vi ikke har tida eller ilden til å bidra med det vi forventer av oss selv, derfor er alle styreverv oppe til valg.

 

Vi i sittende styret ønsker at lokallaget skal ha et styret og stiller kun til gjenvalg dersom det ikke er andre ildsjeler som ønsker å bidra.

 

Husk at dersom du gjerne skulle sett mer aktivitet og bedre respons fra lokallagsstyret, så er dette muligheten din til å bli med og gjøre en innsats for å få det så bra som du ønsker.

 

Etter en stund med aktivitet her tar vi et lokallagstreff til valgkampanje og valg, eventuelt en poll her på forumet.

 

Mvh Roy :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bøyer meg i støvet for de som finner tid til å gjøre en innsats i styre&stell. Selv var jeg med å starte lokalavdelinga med et treff på lånke i 97 eller 98 må det ha vært...

Nå har jeg nok styreverv i andre lag og foreninger samt ny jobb og småbarn i huset... Skal ikke trekke frem flere unnskyldninger her nå, men all honnør til dere som kan ta et tak. Det blir satt pris på, selv om det ikke alltid kommer frem i klartekst. Den som brenner for banekjøring får min stemme :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer på Bjørn Gisle Brygfjeld som styreleder. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for det Ronny, dog min tidsplan akkurat for tiden mtp jobb gir meg ikke mye tid desverre. Men jeg håper jeg får sjangsen en annen gang...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for det Ronny, dog min tidsplan akkurat for tiden mtp jobb gir meg ikke mye tid desverre. Men jeg håper jeg får sjangsen en annen gang...

 

Det var synd, men jeg skjønner godt hva du mener.

 

Kom gjerne med flere forslag og om dem ikke gir en lyd fra seg her, kan jeg kontakte dem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer på Bjørn Gisle Brygfjeld som styreleder. :)

 

X2 :);)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

X2 :);)

 

Fortsett :) Kanskje vi klare få han til å ombestemme seg :)

 

Men husk at dette er ikke et lass man klarer å dra aleine på det nivået jeg skulle ønske jeg hadde tida til å drive med det i hvert fall, så behovet for flere ildsjeler med tid er tilstedet i hele lokallaget/lokallagsstyret :)

 

/Roy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

X2 :);)

 

Fortsett :) Kanskje vi klare få han til å ombestemme seg :)

 

Men husk at dette er ikke et lass man klarer å dra aleine på det nivået jeg skulle ønske jeg hadde tida til å drive med det i hvert fall, så behovet for flere ildsjeler med tid er tilstedet i hele lokallaget/lokallagsstyret :)

 

/Roy

 

I alle dager… :P

 

Trenger ingen tittel jeg for å være med å hjelpe til vettu ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I alle dager… :P

 

Trenger ingen tittel jeg for å være med å hjelpe til vettu ;)

 

En tittel forandringer ikke arbeidsinnsatsen, men det gjør arbeidet litt i ordna former :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter opp denne tråden litt jeg nå. Er det noen som kan tenke seg og stille som leder i Trondheim lokallag? Eller som kan komme med tips til noen som kan ha interesse for dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer på Eirik Bakken :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal høre med han om hva han mener. Hva med deg da Bjørn Gisle?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt tidligere så har jeg nok desverre ikke tid enda. Dog vil jeg hjelpe til så mye som jeg kan... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er litt opptatt akkuratt i disse dager , men om nøden er stor nok kan jeg ta leder rollen til vi får fram et mer skikkelig valg av leder :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.