#1 Skrevet Februar 20, 2012 Då va da dags igjen, så møt opp folkens: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2012 Sjansen for at eg rekker det e desverre veldig liten :-( Men til gjengjeld så skal eg skru nedi motoren på Audi'en :-D har gledet meg til det lenge :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2012 (endret) Er på reisejobb på Stord, så kan desverre ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2012 (endret) Kommer hvis det er opplett på møtestedet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2012 Kommer ikke, bilen levert inn for div oppgraderinger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2012 Kommer ikke, bilen levert inn for div oppgraderinger:) Høres konge ut Kan jo hente deg om du vil være med, kan du jo prøve min slik den er nå og om du vil. Eg kommer ihvertfall Edit: Tar med VagCom, tar du med merker Kjell eller Christoffer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 20, 2012 Vekke på jobb igjen:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 21, 2012 Det takker jeg ja til. Send meg en sms på 416 01 232 så har jeg nr ditt. Jeg ringer deg senere jeg da, gleder meg:) Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 21, 2012 Kommer hvis det er opplett på møtestedet Kan garantera opplett og trur me ska sleppa å burka deg som lysbrytar og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 21, 2012 svinger innom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 21, 2012 Skulle gjerne vært innom i dag da jeg trenger skiltplater og klistermerker til nye bilen. Men jobben vil det annerledes Det er åpningsuke og kaos... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 21, 2012 Eg tok turen innom eg, men der var det ingen å se :'( Var der kanskje litt forseint, men men... Tanken som teller! :-P hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 21, 2012 For seeeeiiiin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 21, 2012 Hehe du var nok litt for sein, vi hev oss i bilene ca klokken 20 og tok en felles runde gjennom byn og ut til statoil utover mot eidsvågneset og tok en kaffi der før vi skilte lag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 22, 2012 Søren og, eg var der 20:10 :-P Tok meg en prøvetur med bilen aleine :-P Forever alone 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...