#1 Skrevet Februar 20, 2012 Søkte litt her og fant ut at det skal være forskjell på fjørbena til 80 og S2/RS2. Festemessig så går de jo om hverandre, men er det 50mm støtdemper på standard og 55mm på S2/RS2? Noen som aner hvordan HR stiller seg til å få ben med 50mm støtdemper i retur? Jeg regner med at det er flere som har sendt inn "standard" fjørben og eventuelt fått det godkjent? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2012 Er navene dine 55mm også har du 50mm fjærbein du ønsker å sende inn? eller misforstår jeg spørsmålet ditt? Om ikke så kan du jo bestille sett til det du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2012 Jeg hørte ingenting fra H&R etter at jeg leverte mine gamle fjærbein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2012 Det er forskjellig diameter på selve støtdemperen tror jeg. Om fjørbenet har forskjellig diameter innvendig har jeg ikke funnet ut av, men mutra som holder demperen nedi fjørbenet har forskjellig delenummer i akte. Men hvis H&R ikke klagde på fjørbena fra 2.3'n så er det nok grei skuring 5'rn og 6'rn har jo like fjørben. Men jeg lurer nå egentlig på hva det er de bruker opp igjen av de gamle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...