Anbefalte innlegg

Ønsker å få tak i et eller flere billige dobbeltmasse svinghjul til Audi femmer, (nesten) uansett tilstand :)

Ta kontakt om du har et til overs..

Kan jo nevnte at dette skal brukes på 6-trins 01E kasse, så er vell kanskje noen der ute som kan bekrefte om alle det passer fra alle femmere, eller kun enkelte?!?! : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsker å få tak i et eller fler dobbeltmasse svinghjul til Audi femmer, (nesten) uansett tilstand :)

Ta kontakt om du har et til overs..

Kan jo nevnte at dette skal brukes på 6-trins 01E kasse, så er vell kanskje noen der ute som kan bekrefte om alle det passer fra alle femmere, eller kun enkelte?!?! : vinke :

Har et dobbeltmasse fra AEL dieselfemmer. Ved å sette inn triggerpinne så er det vel bare tut og kjør?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noen litt slitne? Trenger ikke å være i så god stand, men rimelig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Tror jeg skal ha et liggende fra en RS2 (ADU)som er helt iorden, kan sjekke det imorgen, så blir vi vel alltids enig om pris, bor litt langt unna men skal kansje til jessheim en snartur i helgen og kan ta det med dit

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et liggende i garasjen hvis jeg får leita det frem. Hvor mye hadde du sett for deg å gi for et slikt ? Kan sikkert få ordna en grei pris, bare ligger å støver :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ett fra 3b liggende. skal få det billig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ett fra S4 som har gått 85000km.. Hva gir du for det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også et med en knekt tann på kransen. billig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kransen er det eneste som må være i orden .

Har vært å hentet et så er ingen krise nå, men trenger nok 1-2 til på sikt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ellers blir det klikk med turtallet, blei det på min for å si det sånn:p

Men tenkte det gikk an å sveise det, men hvis ikke det er så lett så tror jeg at jeg kaster det snart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan jo høre med han som skal maskinere svinghjul til oss, om det er noe han klarer å reparere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.