#1 Skrevet Februar 20, 2012 Ønsker å kjøpe brukte billige svinghjul for 1,8t 20v motorer. Om det er defekt spiller ingen rolle. Det er kun et kriterie at delen av svinhjulet som startkransen sitter på er hel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2012 Jeg har ett liggende, bor jo i hokksund så ikke så langt unna heller. Kan få det for en 200 lapp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2012 Ok, tar det:-) Ringes når jeg kjører oppover mot verksted imorgen? Bare send meg nr på pm:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2012 "brukte billige svinghjul" som i at du vil ha flere? Har 2 stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2012 som at jeg vil ha flere ja, helt korrekt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2012 Får et til overs neste uke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 21, 2012 Send pm med en fin fin pris da;) "brukte billige svinghjul" som i at du vil ha flere? Har 2 stk Bare send meg en pm med fin fin pris du og:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...