Bora kuttet strømmen, ble tungstartet.

Anbefalte innlegg

Parkerte bilen i fem små minutter. Da jeg skulle videre, var klokka og triptelleren nullet ut av en eller annen merkelig grunn. I tillegg så bruker bilen nå kanskje tre ganger så lang tid på å starte. Fra 1 sek til 3 ca.

Hva i all verden har skjedd? Er ingen mekaniker, men kan det gå tilbake slik det var med å ta strømmen igjen?

I tillegg, vindusheisene framme går periodevis automatisk opp og ned, og andre tider ikke. Er det en feil som lar seg enkelt rette på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Parkerte bilen i fem små minutter. Da jeg skulle videre, var klokka og triptelleren nullet ut av en eller annen merkelig grunn. I tillegg så bruker bilen nå kanskje tre ganger så lang tid på å starte. Fra 1 sek til 3 ca.

Hva i all verden har skjedd? Er ingen mekaniker, men kan det gå tilbake slik det var med å ta strømmen igjen?

I tillegg, vindusheisene framme går periodevis automatisk opp og ned, og andre tider ikke. Er det en feil som lar seg enkelt rette på?

Høres ut som mangen andre har opplevd gjennom vinteren, batteriet, det kan få vinduer til og gå opp og ned også i følge andre tråder eg har lest. Enten prøv å lade skikkeligt eller bytte batteri.

At strømmen har kuttet virker også som dårligt batteri at det enter har kortsluttet eller er rett og slett dårligt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Batteriet er ikke gammelt, men får sette det på ladding i morgen.

Vinduene lever ikke sitt eget liv, men når jeg skal åpne de, så varierer automatikken fra gang til gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.