Bagasjelokk gått i vranglås?

Anbefalte innlegg

Bagasjelokket mitt vil plutselig ikke åpne seg. Og i perioder så piper det i et j*vla sett fremme i instrumentet da det forteller at bagasjelokket er "åpent". What to dooo? :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert bryteren. Får du til å åpne med nøkkel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert bryteren. Får du til å åpne med nøkkel?

Nei, Kan vri begge veier.. Til venstre låser jeg bilen opp, men ingenting skjer med bagasjelokket og når jeg vrir til høyre så skjer det ingenting

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å banke litt i låsområdet med hånden mens du prøver å åpne, sannsynligvis en mikrobryter som ikke gjør jobben lenger. Også mulig at kablene mellom luka og karosseriet er dårlige, i hvertfall et problem på mange Audi-modeller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk det endelig opp, tok av trekket og så litt.. Kan se ut som det er selve bryteren (der jeg stikker nøkkelen inn).. Når jeg skal låse opp fungerer det fint, når jeg skal låse, så hører jeg bare klikket fra bryteren men ingenting skjer og vrir jeg litt hardere så hopper den over bryteren eller noe..

For å bytte denne bryteren, er det hele greia med VW emblemet, eller er det en bryter som er kun på enden av låsen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.