#1 Skrevet Februar 21, 2012 Noen som har en skisse der tappepluggen for motoroljen vises, eller kan fortelle meg hvor den er? Så jeg ikke tapper ut feil olje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2012 Er det noe utrolig fancie under der? ellers er det bare å ta den tappepluggen som sitter i bunnpanna, kommer langt da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2012 Aner ikke, har aldri titta Men ville spørre bare for å være sikker, før jeg tar av dekselet Mener jeg hørte av en kropp at det var to plugger ved siden av hverandre under der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2012 Kommer ann på hva slags motor du har men vanligvis er det en 19mm 6 kant. Eller så har noen en umbrako ca 12 om jeg ikke husker feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2012 ok, har 2.5 tdi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2012 Sitter en.19 mm bolt på bilens venstre side av bunnpannen... Enkel og se, men dekselet under motor må vekk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...