Anbefalte innlegg

Test tur på Tørr? norsk vintervei. Er ikke fornøyd med lyden, men tok ikke tjangs å bruke "Skeleton Backdoor". Mulig lyden blir bedre på sommerføre (tørt)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står vel i bruksannvisningen at skeleton skal/kan brukes under 100 km/t og lukket over pga vindstøy. Men som du erfarer selv synes jeg det blir mye vindstøy uansett. Så min erfaring etter Funes er at filmen blir dessidert best hvis du setter opp kamera inni bilen med skeleton.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller muligens bruker lyden i fra Canon videokameraet som også skal brukes men da kun innvendig. Det er litt for dyrt å miste på banen i fart. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som kameraet er løst inni holderen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Testet mitt i Lærdalstunellen og litt rundt dørene her hjemme, lyden er ikke noe så skryte av nei.

I tunellen høres det ut som om jeg kjører i 150km/t +, men det blir bra bilder hvertfall. Ser for meg at løsningen min blir å spandere på meg ekstern mikrofon eller noe sånn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er samme utfordring på den første GoPro HD, mye vindstøy, spesielt ved bruk av sugekoppen. Det er armen og også skruen som fester kameraet til holderen som er problemet...

Litt synd i grunn, for det er et genialt kamera om man ser vekk i fra lydproblemet.

 

Har lest at flere har hatt gode resultater ved å bruke en liten skrue til å feste kameraet med i stedet for den vanlige man kan skru med fingrene. Har ikke testa det selv enda da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Microfonen på kameraet sitter rett over linsa og under knepplåsen til bakdøra. Denne låsen lager mye turbulens så jeg skal teste litt med tape over toppen på huset. Ja jeg bruker Sugekopp-foten som fulgte med kameraet. Skal se om jeg finner noen kortere skruer også. Har faktisk to stk. sugekopp-fester da jeg ikke kunne se at det var inkl. i esken fra Komplett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er i USA frem til enden av Mars, så vurderer å handle meg 1 kamera eller 2:) 239$ for Motorsport pakken så jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.