#1 Skrevet April 12, 2005 Hei Har kjøpt meg denne bilen brukt. Det sitter på noen kjedelige alufelger i størrelse 15". Har ikke lyst til å bruker alle feriepengene mine på dette, men kunne tenke meg et sett 17" (kanskje 18") på bilen. Greia er at jeg synes det er så vanskelig å finne noe som er kult og rimelig til denne bilen. Noen som har tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2005 Hei, prøv RS4-felger da? Passer bilen perfekt, men smaken er jo som kjent som baken... PS: Glemte å si at felgene på bildet er 18".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2005 Stilig det der ja Men er bilen på bildene senket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2005 4500 kroner for 18" AMG/Intra Bilen min med tilsvarende i 19" Skal du være kjedelig og gjør som alle andre kjøper du RS4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2005 Ja, bilen har originalmontert sportsunderstell. Tror det er snakk om 15-20mm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2005 Skal du være kjedelig og gjør som alle andre kjøper du RS4 takk for den a tord..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 19, 2005 Synes nok RS felgene blir stiligere på bilen jeg da Men er bilen din senket? Ser ut til at felgene utfyller hjulbuene rimelig bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 19, 2005 jeg har selv RS4 på min og er stor fornøyd med dem da.... shriaf selger RS4 med toyo dekk til 8500 ferdig på bilen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 19, 2005 4500 kroner for 18" AMG/Intra Bilen min med tilsvarende i 19" Skal du være kjedelig og gjør som alle andre kjøper du RS4 Enig med deg! Ikke det at jeg er så mye mindre kjedelig, men det begynner å bli mye av dem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 19, 2005 Siden du har sort bil så er det knalltøft med litt sort i felgen. Kjenner en som har ASA DS3 på sin sorte A4 og det ble utrolig tøft! Men han kjører 19", noe mindre kan bli seende litt rart ut. Vet at denne felgen er brukt av mange (med varierende resultat) , men på sort bil er den knalltøff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 19, 2005 Har alltid sagt at RS4 felgene er pene jeg, MEN det er kjedelig når "alle" har de Er det liten "trøst" tror jeg dere har 95% av medlemmene i klubben på din side når det gjelder hva som f.eks. er penest av RS4 vs AMG, men jeg for min del synes AMG design er MYE kulere og 4500 for noe som ser ut til å være ganske strøkne felger med bra dekk er billig uansett! (for ordens skyld er det IKKE jeg som selger felgene, bare fannt en annonse jeg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 19, 2005 Hehe... Ja. Smaken er som baken Men de felgene med sort i, var jo jæ.... lekre da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 19, 2005 Har alltid sagt at RS4 felgene er pene jeg, MEN det er kjedelig når "alle" har de Er det liten "trøst" tror jeg dere har 95% av medlemmene i klubben på din side når det gjelder hva som f.eks. er penest av RS4 vs AMG, men jeg for min del synes AMG design er MYE kulere og 4500 for noe som ser ut til å være ganske strøkne felger med bra dekk er billig uansett! (for ordens skyld er det IKKE jeg som selger felgene, bare fannt en annonse jeg) jeg er faktisk litt enig med deg tord. ikke si det til noen men jeg synes faktisk amg felgene er utrolig kule på 3b... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...