#1 Skrevet Februar 22, 2012 Er det noen som har tips til greit coilover kit til maks 5000 eller mindre? Jeg har sett litt rundt på nett, men har ikke peiling på hva som er bra og ikke. Det skal på en Audi A4 B6 Sedan, 03 modell, 1.6L Kan også kjøpe fra utland om det er billigere der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2012 http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/audi/audi-a6-4f-05/ta-technix burde vel holde i massevis... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2012 Kan levere deg V-maxx justerbart coil over til kr 4590.- ( ikke justerbare dempere ) martin@vwbus.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2012 mitt TA holdt 1,5 sessong .... skal du senke mye ? hva med bare fjerer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 22, 2012 Kjører på 6. sesongen med KW type1 på B6. Vanvittig bra coilsett om du vil beholde litt comfort, men definitivt ikke greia om du skal laaavt. Holdbarheten på KW er knall i allefall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 22, 2012 Kjørte TA Technixs på min B6. Ok sett som går lavt, men er et veldig komfortabelt sett. S-line dempere og fjører var bedre å kjøre på for min del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 22, 2012 Takk for alle svar. Jeg hadde en golf 3 med TA Technix før og det funka greit nok det. Vil ha muligheten til å kunne ha den lav om sommeren og ikke fullt så lav om vinteren. Gikk en del fangere på golfen for å si det sånn. Det V-maxx settet du har Martin, er det nytt? og når du sier ikke justerbare dempere så mener du stivheten? Det kan jeg klare meg uten. Har gått greit uten det før. Men hvilket av V-maxx setta er det? finnes vel flere typer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 22, 2012 Mine anbefalinger. Om du skal ha et virkelig bra sett så hadde jeg valgt Supersport Black Evolution til 5990,- minus 10% rabatt. Dette settet er produsert på lisens fra KW og har 3 års garanti. Veldig gode tilbakemeldinger på dette. Vmaxx får du hos oss for 4490,- inkl. rabatter. men dette må bestilles, Supersport er lagervare. Vi har TA Technix også, men da ville jeg heller valgt noen av de over. TA får du for 3990,- inkl. rabatter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 22, 2012 Kun justerbart i høyden til 4590.- fritt levert. Dette settet er på lager. Med justerbare dempere funksjon og justerbar høyde kr 5990.- og må bestilles. Selvsagt er alle mine varer nytt om det ikke er spesifisert f.eks demobrukt etc. Her er evt en link til v-maxx test http://www.v-maxx.com/public/files/redline.pdf Takk for alle svar. Jeg hadde en golf 3 med TA Technix før og det funka greit nok det. Vil ha muligheten til å kunne ha den lav om sommeren og ikke fullt så lav om vinteren. Gikk en del fangere på golfen for å si det sånn. Det V-maxx settet du har Martin, er det nytt? og når du sier ikke justerbare dempere så mener du stivheten? Det kan jeg klare meg uten. Har gått greit uten det før. Men hvilket av V-maxx setta er det? finnes vel flere typer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...