#1 Skrevet Februar 22, 2012 Pedalen min går ikke tilbake. Trodde det var noe justering, men det ser ut som om jeg mangler en fjær Er denne fjæren å få kjøpt noe plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2012 Lufta ikke du akkurat clutchen? (hint: du har ikke fått lufta ordentlig ) Det er ikke no fjør annet enn i master som presser clutchpedale tilbake.. men det er en fjør som presser pedalen mot mastern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2012 (endret) Joda, jeg gjorde det. Den funker som den er nå, men pedalen kommer ikke helt tilbake. Sånn står pedalen når den ikke er i bruk. er vel ca 5 cm til den er på linje med bremsepedalen Kan se ut som om det mangler en fjær hær atme den lille gule kontakten. Mellom pedalen og den gråe braketten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2012 Fant etka på piratbukta. Laste ned nå, kansje jeg blir litt klokere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 22, 2012 jeg tror nok fortsatt dette går på lufting.. i verste fall at det er noe muffins med slave/master/trykkplate.. men.. som tidligere nevnt. Det er ikke så lett å lufte clutchen på disse bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...