#1 Skrevet Februar 22, 2012 Ønsker å kjøpe en ekspansjonstank til min Audi 80 B4. Regner med det er den samme tanken på alle B4er uansett motor. HASTER! Send PM eller skriv her. Mvh Pål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2012 Denne koster ikke mange kronene ny på møller, om du har anledning til å stikke innom der selvsagt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2012 Neppe fra Autoroyal.no heller som sender deg den i posten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2012 Ønsker å kjøpe en ekspansjonstank til min Audi 80 B4. Regner med det er den samme tanken på alle B4er uansett motor.HASTER! Send PM eller skriv her. Mvh Pål Dette har jeg i minst 6 biler som jeg stående + en løs. Det er den til kjøleveska du tenker på så jeg ikke driver å skrøner her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2012 Takk folkens, da ser det ut som jeg har fått tak i! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 11, 2012 Fått tak i. Stenges. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...