Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å sote rutene på bilen min. Tidligere har jeg bare brukt film fra bilxtra, men det blir så mye riper i filmen når jeg legger den på og siden den ikke er UV beskyttet så endrer den farge etter noen mnd.

Er det noen som selger eller vet om noen som selger proff film til en grei pris? Har hørt litt rundt hos diverse firmaer som driver med dette, men alle jeg har hørt med selger kun hele ruller og så mye trenger jeg ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte film i løpemeter flere ganger hos Solfilmgruppen i Oslo for endel år siden. Dette var sunguard-filmen, den er i en helt annen klasse enn biltema/bilextra etc. Usikker på om de selger i mindre lengder lenger, ellers kan du høre med forhandlere som Riis bilglass og lignende om du kan kjøpe film av de. Reklamefirma som driver med foliering har også som oftest film til ruter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt litt rundt med diverse firmaer, men virker som om alle kun selger hele ruller? I værtfall de jeg har hørt med. Har sendt en mail til Solfilmsgruppen nå så får jeg se hva de svarer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

solfilmsgruppen selger løpemetre dem. men de er de dyreste på markedet.

 

gå inn på filmteam.no og ring arild så får du kjøpe av han. hils fra meg så får du en hyggelig pris også. han selger også løpemetre. dette er sunpro film som er lettere å legge enn sunguard filmen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hjelpen alle sammen. Fikk tilbud på løpemeter fra både Solfilmsgruppen og Filmteam, men fikk et mye bedre tilbud fra Filmteam så går nok for dem. Takk Arve :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.