Justerbar senk til Passat 3B - lavt og stivt

Anbefalte innlegg

Har en 99' Passat 3B variant som trenger justerbar senk om ikke lenge...

Bilen skal senkes en del, sammen med 9x19 ET41 med 225/35 dekk!

De senkesettene det står i mellom er;

TA technix m/hardhet justering

Vmaxx Xtreme

Supersport black evolution

Supersport Gewinde

Har tidligere kjørt på det billigste TA Technix settet 2 ganger, det ene settet var bra stivt, mens det siste var alt for mykt, begge var justert i samme høyde på like biler. Tilfeldig?

Ettersom dette er en "billigbil", har jeg også vurdert Tuningart / TA technix igjen, men er redd dette blir for mykt ved mye senk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Super sport black evolution hadde jeg gått for.

Send en PM til håkon så får du nok en hyggelig pris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supersport-settet får gode skussmål på denne bilen, Bernhard har den på sin Passat og han er storfornøyd.

Nå er ikke dette det aller stiveste på markedet, men stivt nok for de fleste og av meget god kvalitet.

Skal du ha et superstivt sett med hardhetsjustering, så er vel Vmaxx Extreme et valg.

Supersport er lagervare, Vmaxx må vi bestille.

Du får 10% rabatt på veilledende pris via forumet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan senker Supersport BE vs TA technix? Har pleid å plukke vekk både justeringsskrue og "gummiputer" bak på 3BG'n for å få den lav nok med TA Technix..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan senker Supersport BE vs TA technix? Har pleid å plukke vekk både justeringsskrue og "gummiputer" bak på 3BG'n for å få den lav nok med TA Technix..

Det er ikke å anbefale. Da ryker både garantier og kjøreegenskaper, Supersport senker mer enn nok for de fleste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke å anbefale. Da ryker både garantier og kjøreegenskaper, Supersport senker mer enn nok for de fleste.

Derfor jeg spør om dette også...

Solgte ikke dere TA Technix med hardhetsjustering for en stund tilbake, Håkon? Hvordan var tilbakemeldingen på disse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Derfor jeg spør om dette også...

Solgte ikke dere TA Technix med hardhetsjustering for en stund tilbake, Håkon? Hvordan var tilbakemeldingen på disse?

At det var stivt, men det senker ikke mer enn vanlig TA.

Disse er desverre gått ut av sortimentet til TA.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At det var stivt, men det senker ikke mer enn vanlig TA.

Disse er desverre gått ut av sortimentet til TA.

Den er grei.. Da skal jeg tenke litt på det, så får vi se! Takker for svar..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.