#1 Skrevet Februar 23, 2012 Jeg skal demontere hele dashboardet på en -85 Audi 90 for å ordne et spjeld på varmeapparatet og bytte noen luftkanaler. Finnes en "how to do" vedr dette på forumet, evt noen som kan guide meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2012 Hei! Har ingen anvisning på det, men husk det er et par muttere i vannkassa ved vind.puss.motoren! Tror det er 10mm. Lykke til, Sigurd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2012 Så er det en som er litt gjømt oppunder bak justeringa til varmeapparatet. Den har gjordt meg godt forbanna en gang for å si det mildt: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2012 Så er det en som er litt gjømt oppunder bak justeringa til varmeapparatet. Den har gjordt meg godt forbanna en gang for å si det mildt: bh : Andre ting å komme på? Hvor mange festepunkt er det i alt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...