#1 Skrevet Februar 23, 2012 (endret) Legger da ut noen bilder av delene som selges. Panser bud ønskes Venstre dør bud ønskes Bakluke strøken bud ønskes midtkonsol med klokker 250kr/bud? frontlamper org:150/bud baklamper org:200kr/bud Varmeregister nytt 400-500kr/bud? Varmeapperat:100kr/bud Tannstang:150kr/bud motorfeste foran med poliforing 150kr/bud? effektannlegg lite brukt: 1250kr/bud? (simones) Grenrør effekt forkromet:1000kr/bud? Gti Ratt: 200kr/bud stor radiator 200kr/bud? Da alt skal bort ønskes bud. savner du noen deler her så spør har dem sikkert. Pris fra 100 kr Tlf:46742226 mvh Remi myhre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2012 Har du en hel og fin venstre forskjerm til 200 5t? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2012 Har du en hel og fin venstre forskjerm til 200 5t? hei jeg har en venstre skjerm liggenes den er uten rust men trenger maling tlf:46742226 Remi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2012 (endret) Har du orginale Gti mk1 felger i grei stand? Edit; Ok,ønsker orginale gti felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2012 (endret) Har du orginale Gti mk1 felger i grei stand? nei det har jeg ikke,men har. 4stk ATS samme som bilde men med litt mindre kant og mine er hvite.(øverste bilde) 2 stk 13"x8,5" ATS (nederste bilde) Lagt til etter 16 timer 51 minutter: opp igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 3, 2012 Som avtalt ønsker jeg å kjøpe fangere, konsoll og instrumenter(de i dash). Kontakter deg om henting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 4, 2012 Det er i orden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 4, 2012 Ka er dimm og pris på ATS felga? Har du eit par bilder å slenga ut ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 4, 2012 Passer grenrøret 1.8 112hk? Hva skal du ha for det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 4, 2012 (endret) 2 stk 8"/13" ATS Kan få tatt bilde i morgen men det er ikke så lenge siden dem ble pussa opp her er et bilde av hula pris blir vi enig om kom med et bud du:) Passer grenrøret 1.8 112hk? Hva skal du ha for det? det sto på en 1.8 gti motor ang pris ønsker jeg et bud da jeg ikke har peil på pris Kansje noe her inne vet hva en god pris for begge parter er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 2, 2012 Noen som vet om grenrøret passer 2er G60? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 5, 2012 (endret) Som avtalt ønsker jeg å kjøpe fangere, konsoll og instrumenter(de i dash). Kontakter deg om henting. ja skal du ha delene? Lagt til etter 2 dager 16 timer: opp igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 5, 2012 Da blir fangere og baklamper hentet i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 5, 2012 åssen er høyre dør? ( passasjer dør ) er veldig interessert hvis det ikke er for mye rust og vinduet fungerer : ) send meg gjerne en PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 12, 2012 (endret) åssen er høyre dør? ( passasjer dør ) er veldig interessert hvis det ikke er for mye rust og vinduet fungerer : ) send meg gjerne en PM. Høyre dør har litt rust,men ellers veldig bra ikke noe problem og fikse:) ang pris er oppen for bud Lagt til etter 1 dag 5 timer: opp igjen:) Lagt til etter 5 dager 2 timer: opp igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 8, 2012 (endret) masse deler igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 10, 2012 Heisan! Har du styre snekke med servo til salgs? Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 11, 2012 Heisan! Har du styre snekke med servo til salgs? Andreas Nei det har jeg ikke,men har mye annet da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 13, 2012 Fikk du sjekket om du hadde bryteren til vifta? Må sikkert klippe ledningene som går til den for å ta den ut. Min er svidd som sagt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 13, 2012 Er den BKFen den store typen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 14, 2012 (endret) Er den BKFen den store typen? Kan du forklare den nærmere så skal jeg prøve og svare så godt jeg kan Lagt til etter 5 timer 41 minutter: Fikk du sjekket om du hadde bryteren til vifta? Må sikkert klippe ledningene som går til den for å ta den ut. Min er svidd som sagt. Jeg har den hva gir du? må den sendes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 14, 2012 Jeg mener om den er den typen som sitter i GTI og cab? Den er jo større enn de andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 14, 2012 Kan du forklare den nærmere så skal jeg prøve og svare så godt jeg kan Lagt til etter 5 timer 41 minutter: Jeg har den hva gir du? må den sendes? Må nok sendes ja, vet ikke, 150,- pluss porto? Jeg mener om den er den typen som sitter i GTI og cab? Den er jo større enn de andre Er en tråd med deler selges fra en golf cab, så da er det nok den store typen, 9" hvis jeg ikke tar feil =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 15, 2012 Er den BKFen den store typen? ja det er en 9" som blir brukt til ombygging til GTI o.s.v ring for info 4674226 har også masse andre deler bare og spørre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 15, 2012 Har du lyspære "holdere"/deksel til baklykter ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...