#26 Skrevet Mai 16, 2012 Hva skal du ha for de 13"x8,5" ATS felgene ? Så på de da jeg kjøpte en motor av deg for en liten stund siden, men husker ikke om vi snakket noe om pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 16, 2012 (endret) Har du lyspære "holdere"/deksel til baklykter ? sorry solgt Hva skal du ha for de 13"x8,5" ATS felgene ? Så på de da jeg kjøpte en motor av deg for en liten stund siden, men husker ikke om vi snakket noe om pris. sorry dem ble solgt 10min før jeg slo på pc nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 10, 2012 masse deler igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 16, 2012 forsatt mange deler igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 29, 2012 mange deler igjen billig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 30, 2012 Har du kjøleviften til radiatoren???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 30, 2012 baklukelås/førerdørlås med nøkkel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 31, 2012 Har ei kjølevifte liggende ja stor radiator. har ikke låser med nøkkel desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...