Anbefalte innlegg

Har 1,5 / 2 VR6 AAA motorer i deler. Demontert pga oljeproblemer på første motor og andre er kjøpt i deler. Trengs å gås over før montering igjen i tilfelle.

2 dynamoer

Girkassa hadde ingen ulyder i hele tatt og var tett og fin å kjøre med.

Har også ledningsnett med hjerne, speedometer med ledningsnett og alt man skal trenge for å konvertere en Golf 3 eller Passat 35i rett over til VR6 (sett bort i fra bremsene da) Har vel liggende drivakslinger også men ukjent tilstand på de.

AC kompressor (fungerende)

 

 

Så å si nye deler,kun kjørt 150 mil, kjøpt på møller

Bunnpannepakning i gummi/stål kun kjørt 150 mil

Hasjpipa, (plastrøret i front på motoren)

plugger

pluggledninger

 

Nye deler

R32 oljepumpe som bygger 1,5cm mindre ned en vanlig pumpe, ypperlig til å modifisere bunnpanne for ekstra lavebiler.

Grenrør (passer ikke syncro)

Samtlige toppbolter

Toppakning

 

Sikkert mere deler en det jeg husker her også men selger alt komplett i en pakke.

 

Sender ikke men kan evt få lastet på en pall mot at mottager ordner med frakt og betaling deretter.

 

Alt dette kan bli ditt for den nette sum av 6000,- (bare oljepumpa kosta 2500,-) Det er mye for penga folkens. kan være villig til å selge noe rimeligere ved hurtig avgjørelse.

 

EDIT: splittet opp med enkeltpriser. Ja jeg skal ha mye mere for det i deler men det gir meg også dertil mere jobb og stress en å selge komplett. Hvis dere er kompiser som kan gå sammen å kjøpe pakka tjener dere på det garantert.

 

Girkasse 2400,-

R32 Oljepumpe 2000,-

Grenrør 1000,-

Dynamo 500,- pr stk

Hjerne, speedo, el-nett 1000,-

AC kompressor 500,-

Motor'ene 1500,-

bolter / toppakning må jeg sjekke prisen på nytt men dette er ubrukt. Selger under møller pris.

Hasjpipa går også greit under nypris selv om den praktisk talt er ny.

 

Alt ligger rett nord for Hamar og kan overleveres snarlig.

 

Har kun bilde av ene motoren samt bilde av grenrøret.

 

10052009209_G.sized.jpg

 

IMG_6443.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seller du girkassa løst?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mest lyst til å selge komplett men er det kjøpere på alt av deler hver for seg så kan man gjøre en deal. Merk. Jeg kommer til å kreve mere for å splitte opp pakka.

 

Lagt til etter 23 timer 10 minutter:

 

Har hatt litt forespørsler fra her og der ang deler løst så har lagt opp enkeltpriser i første post. Som jeg skrev tidligere så selger jeg helst samlet og derav høyere pris hvis jeg skal dele opp.

 

Jeg har vel strengt tatt kjøpere garantert på girkasse, grenrør og oljepumpa men vil kvitte meg med alt. Tar bare opp plass. Det er uansett billig for alt samlet.

 

Rolf

 

Lagt til etter 1 time 20 minutter:

 

Da er alt dette mest sannsynlig solgt i samlet pakke. Blir det ikke hentet åpner jeg tråden igjen.

 

Rolf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.