#1 Skrevet Februar 23, 2012 (endret) Heisann, Vi har et problem med madammens Audi A3. I dag så tok hun opp takluken, for så å stenge den igjen. Men, den stenger seg ikke helt - det er ca 5-10cm igjen..? Knappen kan vris helt til punktet "0", men den reagerer ikke på de to siste hakkene/stegene. Noen som har noen formening? Prøvd følgende: Koble fra batteri. Vri hit og dit. Dunke forsiktig ved bryter. Huff, og nå som det begynte å regne også Hilsen, Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2012 skal gå og lokke manuelt. er det en plugg du kan ta ut i taktrekket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2012 Skal sjekke når jeg kommer hjem - takk for tips. Er det noe som kan være ødelagt? Relé eller noe i den dur? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2012 siden det går litt igjen, så er det neppe et rele. kobl av batterie i ca 10 min, og pump på bremsepedalen 4-5 ganger, kobl på igjen og prøv. kan være at den har glemt grunninstillingen. det er ingen ulyder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2012 siden det går litt igjen, så er det neppe et rele. kobl av batterie i ca 10 min, og pump på bremsepedalen 4-5 ganger, kobl på igjen og prøv. kan være at den har glemt grunninstillingen. det er ingen ulyder? Merkelig nok hjalp det du sa der. Koblet fra batteriet tidligere i dag, men hjalp ikke. Så gikk ut nå og fulgte pedaltrykking o.l, det virket og luka er tilbake på plass! Takker så mye:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2012 Har samme problem på en S6 C4, kan denne oppskriften fungere på min bil å? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 24, 2012 Må jaggu bare spørre; Hvorfor nytter det å pumpe på pedalen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 25, 2012 Må jaggu bare spørre; Hvorfor nytter det å pumpe på pedalen?? Lurer for så vidt jeg også på. Der hjalp, men gud veit hvorfor;-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 25, 2012 tømmer alle kondensatorer helt for strøm koble av batterie i seg selv i noen minutter trenger ikke hjelpe.. fordi kondensatorene er designet til og lagre strømmen, trykker du på bremsepedalen så tømmer du dem for strøm bra det funket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...