#1 Skrevet Februar 23, 2012 Syncro drivverk fra Golf Mk2. Hvordan får en av flensene på den midtre mellomakslingen, den med lagerene. Skal disse presses av? Det er et hull med gjenger i midten, prøvde det gamle bolt trikset, men knakk bare bolten. Kan ikke forstå at det skal være noen form for splines på disse heller? Noen som har forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2012 Opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2012 er splines der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2012 Takk! Klarer ikke se den splinsen, men skal prøve igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2012 du ser den på bildet jeg la inn eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2012 du ser den på bildet jeg la inn eller? Ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 15, 2012 Jeg presset mine av med en biltema presse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 16, 2012 Kan du huske om det var splines der? Finner ikke det på mine.. Skal prøve å presse de denne uka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 16, 2012 Ganske sikker på det var det ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...