#1 Skrevet Februar 23, 2012 Hva er forsjellene, kan jeg sette på svinghjulet og clutch osv til motoren som hadde manuell på motoren som hadde automat kasse eller hvordan blir det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2012 "kautomatmotor" har en ekstra flens på veivakselen. denne må du få av om du skal på med svinghjul og clutch 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2012 Ekstra flens, den er vel bare og slipe vel eller kutte vekk eller noe da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2012 den e pressa på, så sitt en del. Du får den vekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2012 En jeg kjenner fant ut at det var enklere å bytte veiva i stedet faktisk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2012 Er det ikke bare et lager? Var det på 1.9tdi værtfall.. Måtte bare sette inn et lager i veivakselen på den som var automat når jeg bygde om til manuell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 24, 2012 Det er flens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...