#1 Skrevet Februar 23, 2012 Har litt problem med vindusvisker på min Audi. Ganske ofte så responderer ikke viskerne når jeg skrur på på hendelen, ikke på noen av de 3 nivåene. Når den først er på så kan den stoppe hvor som helst på vinduet. Lurer på om det er dårlig kontakt en plass, dårlig motor eller dårlig "hendel", kanskje litt kronglete forklart men noen som har noe erfaring fra lignende problem? Takk for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2012 Dette har jeg også vært borti ved et par annledninger på min Passat 3B. Håper noen har svar på dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2012 Vindusviskeren på B5'en min er steike mongo.. Må bytte motoren, kan også sjekke om releet er gåent.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2012 Var borti det samme på min mors Chrysler. Her måtte hele hendelen byttes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...