#1 Skrevet Februar 25, 2012 (endret) Har noe deler til audi 100 c4 liggende etter at jeg vraket bilen min. Har: Nesten nye baklykter, type helrød. Stått på bilen siden sommer 2011 og ser strøken ut. Varenummer 02859 og 02860 på http://www.norskbildelsenter.no Nypris 716/stk. Selges kr. 700 samlet! Splitter nye tåkelykter. Enda i originalemballasje. Varenummer 06399 og 00618 på http://www.norskbildelsenter.no Nypris 876/stk. Selges kr. 1000,- samlet! El. justerbare speil. uten skader og ulakkert. Selges kr. 500,- samlet! Har også 4stk 17" felger type RS4 replica. (di som står på bilen på bildet over) noe riper, bilder kan fikses ved interesse. dekkene som står på er nedslitte. Mvh Stig-Roar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2012 Listene utvendig på dørene, stand på dem? M/klipps? Ellers kjipt at du bor oppi Tromsø, blir litt langt for å frakte seter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2012 (endret) Er det refleksplate på denne? isåfall i hvilken stand og pris? Edit: Bakfanger? Pris og tilstand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2012 Mye skal du ha for blinklysene? Jeg veit ikke om Thomas hadde tenkt på alle listene på dørene. Men jeg er intr i Den på fører døren. Og venstre bak dør.de som er midt på døra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 26, 2012 Listene utvendig på dørene, stand på dem? M/klipps? Ellers kjipt at du bor oppi Tromsø, blir litt langt for å frakte seter.. Hei, alle dørlister er slitt og ser stygg ut, desverre.. ja hadde egentlig bestemt meg for og ikke selge setene med mindre noen bodde hær eller evt. kom og henta di.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 11, 2012 Har du fortsatt blinklysene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...