#1 Skrevet Februar 24, 2012 noen som har en eller annen god mk1 midtkonsoll å selge til en grei pris ? last opp bilder da jeg har bare C utgave med den firkanten rundt girspaken og vil ha skikkeli midtkonsoll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2012 Tror jeg skal ha ett par GTI midtkonsoller liggendes en plass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2012 finn fram bilder da ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2012 Er bortreist på jobb for tiden,så har ikke mulighet å sjekke det opp för ut i neste uke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2012 har en med 3 instrumenter stående i delebilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 13, 2012 noen som har midtkonsoll som bor mellom Molde-Aukra-Krifast-Farstad ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 14, 2012 Kan sjekke om jeg har en liggendes i morra send meg evnt melding på telefon eller face i 13 tia eller noe da, så jeg husker det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...