#1 Skrevet April 12, 2005 Passer chrom listene (rundt sidevinduene) fra S6 f.eks 97 på en 92 modell S4 (sedan)? Og hvordan er det med seter, dørtrekk osv? Noen som vet hvor man eventuellt får kjøpt det/pris og hvordan det er å montere? Hvordan er det forresten med felger når du har ufo bremser foran? passer det meste eller må du ha et visst innpress? Lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2005 Ang. ufo: Du må ha et visst innpress, samt at eikene må heller ikke være for "tjukke" innover, da kan de ta borti bremseskiva. En annen ting du må tenkte på er at anleggsflaten til felgen kan heller ikke være for stor, da den må passe inni skiva. Hadde problem med det på min. Du merker det ikke nødvendigvis når du setter på hjulet, men det kan bli skjevt, og får vibrasjoner i fart. Jeg løste det ved å slipe av litt av kanten på anleggsflaten, men det beste er jo å finne en felg som passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2005 Listene rundt vinduene er naglet fast. Må av med ruta for å få av listene skikkelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2005 Listene rundt vinduene er naglet fast. Må av med ruta for å få av listene skikkelig. Hvis du da skal ha listene på en s4, må du da lage hull til naglene eller er hullene der? Noen i klubben som har gjort dette med s4èn sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2005 Ingen som har satt på chromlistene fra s6 på s4èn sin i klubben???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2006 Prøver en bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 29, 2009 bumper denne jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 29, 2009 Dørene er de samme, så listene skal passe. Så ikke noen hull på 100'en når jeg hadde av dørtrekkene, så disse må nok lages. Det er jo bare å ta av ett av dørtrekkene og ta en titt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 11, 2009 Opp.. flere som lurer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 11, 2009 om det ikke er hull så er del vel ikke noe problem å lime disse fast vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...