#1 Skrevet Februar 24, 2012 (endret) Hei alle sammen. SOLGT Da er det på tide å selge min Audi A8 hjul. Disse er 18" 5x100 eller 5x112(multihull) og 8,5 brede. En av felgene har fått en liten skade, ca 4-6 cm små hakk i kanten. Dekkene har gummi på seg, men tviler på at dette er trykkt å kjøre på siden de har ligget i boden i 2,5 år. Kan iallefall huske at 2 er veldig slitt og 2 er fine. Her er iallefall et bilde av dem. Send bud på på pm Bud vurderes også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2012 innpress a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2012 Innpress vil bli sjekket senere idag da felgene ikke er i umiddelbar nærhet akuratt nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2012 Sånne standard universalfelger er neeeesten helt sikkert ET35.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2012 (endret) Sjekket nå, og du aner ikke hvor rett du har mikkel. spott on Sånne standard universalfelger er neeeesten helt sikkert ET35.. Lagt til etter 3 dager 8 timer: Ny pris på felgene som er satt til 650 kr per stk. Førstemann til mølla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 5, 2012 Ingen som trenger felger til sommeren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 5, 2012 Hva tåler de, i antall kg? mvh Frode Neergård sent fra min HTC via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 5, 2012 visst et er ET er 40-45 så tar jeg dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 5, 2012 eg tar de og kan ordne me henting vis de ligger i oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 5, 2012 så det nå at det var ET35 så da er det uaktuelt for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...