#1 Skrevet Februar 24, 2012 (endret) Hei alle sammen. Selger mitt Carbon deksel da jeg ikke eier bilen den var montert i lenger. Pris er solgt Bud vurderes også så klart. Send meg bud på pm eller sms på solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2012 Ingen som trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 5, 2012 Er dette helt strøkent? Festet dette i de orginale skrue holderene også? 1k ink frakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2012 Det er 96% strøkent, passer rett på. Bilder kan sendes på mms. Det er førstemann til mølla. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2012 500,- ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 6, 2012 500,- ? Det er nok litt lite Morten, men du skal ha for å prøve. Kan gå med på 900 kr, men da må du betale frakt eventuelt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 19, 2012 Opp igjen. Dette skal bort, bare og komme med bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 28, 2012 solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...