Audi A4 1,8T quattro turbokit selges!

Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg har et turbokit liggende etter jeg skrudde det av bilen min for en jævelig useriøs dust som skulle ha det :P

 

Er bigport eksosmanifold, bosch 400 ccm dyser, KKR 430 turbo med V-band til downpipe. komplett eksos 3" med downpipe og helt bak, det er bygd selv(brukt orginale eksos oppheng så er ingen skrangling)

Frontmontert intercooler med slanger som er tilpasset så det passer akkurat og en hks dumpventil!

 

Kommer bilder i morgen :) hvordan høres 8000 kr ut?

Kitet har fungert helt eprfekt til jeg "solgte" det til den tullingen :P Har hatt JÆVELIG mye morro med den a4'n det har sitti på hvertfall :)

 

Vil si det er billig morro! jeg kjørt over et år på orginal motor og 1 bar ladetrykk!: rock :

 

Send mld eller ring: 922 00 704

Eller send en e-post: andreas.jansson@jsfo2.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei :) Jeg har et turbokit liggende etter jeg skrudde det av bilen min for en jævelig useriøs dust som skulle ha det :P

 

Er bigport eksosmanifold, bosch 400 ccm dyser, KKR 430 turbo med V-band til downpipe. komplett eksos 3" med downpipe og helt bak, det er bygd selv(brukt orginale eksos oppheng så er ingen skrangling)

Frontmontert intercooler med slanger som er tilpasset så det passer akkurat og en hks dumpventil!

 

Kommer bilder i morgen :) hvordan høres 8000 kr ut?

Kitet har fungert helt eprfekt til jeg "solgte" det til den tullingen :P Har hatt JÆVELIG mye morro med den a4'n det har sitti på hvertfall :)

 

Vil si det er billig morro! jeg kjørt over et år på orginal motor og 1 bar ladetrykk!: rock :

 

Send mld eller ring: 922 00 704

Eller send en e-post: andreas.jansson@jsfo2.com

 

Bilder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan program og effekt er det det er snakk om på dette settet??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å legge ut bilder i morgen!

Jeg brukte bare vanlig 190 hk chip og bredbåndslambda for å overvåke motoren :)

med settet så passerer du 250 hk.. har ingen papirer på det, men med den størelsen på turboen så spoler det greit i gang på 3500 rpm å holder ut registret :) å har kjørt i fra både volvoer med 330 hester på hjula og det meste som har prøvd seg egentlig : rock :

Med hiddensprut er det fult mulig å dra ut 300++ med dette kitet !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er det den begynner å lade, regner med det er fult trykk på 3500 rpm det er snakk om. Spørs bare hvem som mapper program til disse bilene får å utnytte potensialet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette bolt on til en a4b5 2001modell? motorkode awt : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta er solgt ja :) bare glemt å skrive det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.